Strumptråd

Har skrivit en bit på filmanalysen nu om Pretty woman. Snart klar :D
Idag har jag haft en rätt rolig dag i skolan faktiskt, även att vi hade ett skitprov. Det var som att alla var sura och tvära i morse innan provet och efter så släppte nervositeten och spänningen och så blev alla helt jätte glada. För min del så fick jag överenergi och så satt jag, Kajsa, Louse och Kristin och garvade åt nästan allt tror jag :P Roligast idag var nog Henning. Egentligen var det inte så kul, men jag, Louise och Kjsa hörde fel så då blev det kul :P
Henning sa: Jag kan döda en bebis med min blick.
Jag och Kajsa trodda han sa: Jag kan döda en bäver med min blick.
Louise tyckte att han sa: Jag kan döda en bebis med min pick.
Och det var själva tanken på hur Henning skulle göra för att döda bebisen med sin privata del som var det roliga. Det fanns några olika alternativ där.

På vägen hem från skolan tänkte jag på att jag och min lillasyster inte har bråkat på ett bra tag och när jag kommer hem så börjar vi bråka på grund av några strumpor, så nu sitter jag och syr i en liten grön tråd i alla mina strumpor för att visa vilka som är mina. Ganska så fjantigt, men det är inte så kul att vakna en morgon och märka att man inte har några strumpor för att min lillasyster har snott dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0