Nybörjare

Jahopp, så har jag med skaffat blogg som alla andra. Positivt/negativt? Aja, det märks om ett tag. Kan ju försöka mig på ett dagboksinlägg om idag:
Skola som vanligt, vollyboll på gympan. Det är faktiskt mycket roligare än vad man har tänkt sig från början.
Alternativ medicin sista lektionen - massage (: Hur gutt som helst! :D
Efter skolan så åkte jag upp till hagadal och simmade 1 km, så nu är jag stolt. Måste börja motionera lite mera, har varit alldeles för lat det senaste året. Träffade på Victor Frej där med. Snacka om turbo sim. Jag kommer 20 minuter innan honom och vi är klara typ samtidigt på samma längd.
Fysikprov på onsdag, försökte träna lite förrut men jag förstår verkligen ingenting. Medelhastighet och newtons lagar är inga problem, men momentanhastighet och skit, det förstår jag mig inte på. Men det skulle jag och Louise kolla på i morgon så jag hoppas att jag fattar då för en gångs skull.
Nu sitter jag och försöker sjunga till Richard Marx låt Right Here Waiting men det låter inte så bra. Den låten väcker fina minnen (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, var de nt du som sa att blogg var för fjortisar ? :O

2009-12-10 @ 16:18:17
Postat av: Anonym

haha jo, men jag kan väl testa på nu när jag ändå så har chansen.

2009-12-10 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0