Engelska

Sitter på engelskan nu. Jättekul eller inte... Försöker lyssna på någon text om jul samtidigt som jag skriver här, men det är ju inte så himla lätt. Vi slutar om 15 minuter, det enda som är positivt idag. Alla andra var så duktiga på den muntliga presentationen om deras land på engelska och fick i alla fall VG, jag fick bara G och det är inte så himla bra. Fan säger jag bara. Är jag verkligen så värdelös? Jag tyckte själv att jag var ganska duktig, jag fick i alla fram det jag ville säga. Men jag brukar ju inte vara lärarens gullegris, det är väl egentligen ingen som är det här inne, men ändå. Fan så missnöjd jag är!
Ska träna barnen sen med, det gör ju inte världen ljusare heller. Åt helevete med idag. Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0