23/12 - 09

Julafton i morgon, känns inte redigt som det. Känns ungefär som om det är höstlov just nu eller nått. Jag tycker att all denna stress inför jul är ganska så onödig, jag skulle kunna slippa allt det här med jul över huvud taget. Det enda som är bra är ju att man är ledig från skolan ett tag och får vila upp sig. Aja traditioner ...
Jag sitter nu och kollar på Pelle Svanslös. Bill och Bull gör hela julkalendern (: Men jag börjar hitta likheter mellan Måns, min pappa och Isak strömbom :S Lite knäppt haha.
Jag måste köpa en ny risburk åt mamma med, för den gamla lyckades jag dra ner i golvet igår så det var glassplitter över hela köket (Y) Kul jul.

God jul (:

Kommentarer
Postat av: Isak

Haha vaaaa :p

2011-10-19 @ 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0