19/12 - 09

En ganska så skön vecka, inte haft så mycket att göra i skolan. Igår slapp vi engelskan och lekte på svenskan. På kvällen jobbade jag på cabbarén. Ganska så jättetråkigt. Och så var det en som satt och spydde hela tiden. Verkligen äckligt.
Idag har jag varit och handlat de sista julklapparna och hjälpt pappa med att tapetsera. Åkte till vena runt 6 för att sedan åka på gymnasiefesten i Vimmerby, men det var så jävla tråkigt så jag åkte hem. Det är synd att de flesta förändras när de skaffar pojkvän/flickvän eller börjar på gymnasiet med nya klasskamrater och vänner. Jag har säkert också förändrats men inte lika mycket som ni andra. Det är synd, det är inte kul längre.

Du tände ett ljus denna vecka.
Det slocknade under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0