16/12 - 09

Studiedag med alla naturare idag till Mönsterås bruk. Luktade lite jätte äckligt på vissa ställen,men kul var det. Nya smeknamn för dagen;
Långben Kattutt
Emilio Plattutt
Stinkie Lilltutt
Den Norska Späckhuggaren

och så jag - Becca Stortutt -.- :P
Louise fick inget smeknamn, men det ska vi allt komma på någon vacker dag. (:
I bussen var alla osociala och sov, jag satt ensam vaken och var rastlös.

Nu sitter jag än en gång och skriver på min novell, var tvungen att börja om på en ny för den andra gick inte ihop sig. Tråkigt, men jag har ju mina chokladstenar som tröstar.

700 gram chokladstenar - 100.70 kr    Hur kan det vara så dyrt? men det är ju såååååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0