14/12 - 09 20.09

Kalmar igår och handlade lite. Några julklappar hittade man allt, och lite kläder åt en själv - t.ex en kjol :o Jag har aldrig innan ägt en kjol, lite coolt. ;) Några tunikor som jag ska sy i ordning med, och ett par leggins.
Hämtade Ninna, Pappas jobbarkompis fru, i kalmar hos hennes pappa med. Lika bra att ta med henne coh spara lite på miljön genom att ta med henne i samma lass så hon slipper köra själv .. Bra tänkt där Becca (:
Simmade på gympan idag. Mycket kul (:
I morgon får vi tillbaka fysikproven - 7 personer har IG, jag är en av dom. Men jag och Kajsa försöker övertala oss själva att det inte är vi. Vi är godkända, vi är godkända. Lite som i sällskapsresan då de ska utomlands. "Jag kan flyga, jag är inte rädd." haha :P Det ska nog gå bra.
Kemi prov i morgon med, det känns faktiskt riktigt bra inför det. Skönt.
Och så är det ju den där novellen med. Jag hinner väl klart med den någon dag, men i dag orkar jag verkligen inte.
Har suttit och väntat på Higher av Erik Grönwall på radion i 2 och en halv timme. Nu kom den :D:D
Nu - Riverside'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0