12/12 - 09 17.

Laila Bagge gillade inte att Idol-Eriks flickvän stod på scenen under hela låten. Jag håller med henne faktiskt. Föräldrarna gick ju ner med en gång typ, men inte hon, uppmärksamhet x 1000. Visst, igår skrev jag att det var gulligt, men då tänkte jag inte på att hon stod där hela tiden. 
Gymmat och badat idag med Evelina. Skönt, känner mig nyttig. Snart käk och efter det, en stor fet godis påse och novellskrivning. Jätte kul ...

Pappa och jag har börjat med rummet idag. Han håller just nu på med att spackla, det ska bli sååå bra :D Sover just nu i vardagsrummet, lite trångt med en 1.20 säng men det funkar :P

btw. Älskar vinnarlåten higher.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0