-

Hade fysikprov förrut, det gick åt helevete! Jag förstår verkligen ingenting, och jag ska gå B kursen sen med. Lucky! -.- 
Vi ska snart ha kemi på stödet, och sen blir det skumtomtar på matten! :D riktigt mumsigt (:
Dryg dag i dag för övrigt, tror att jag skiter i att gymma idag, jag har ingen ork till det. Jag måste skriva på film analysen istället. Inlämningsdatumet har väl visserligen blivit flyttat men det är väl bra om man kan få klart den till fredag. Och novell skiten ska vara klar den 18 december, borde börja jobba nu. Men nu när fysikprovet är över kan man lämna det och ge fokus till kemiprovet och svenskan istället nästa vecka.
Kul jul, nu är det kemi (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0